Nasze Radio Logos nadaje. Program na 24.08.2016: Prof. T. Marczak: Przemówienie pod Konsulatem Niemiec - godz. 1:00, 10:00, 19:00, 24:00. Janusz Dobrosz: Polityczno prawne aspekty układu poczdamskiego - godz. 1:30, 10:30, 19:30. Prof. M. Dyżewski: Muzyczny ogród Panny Maryi - godz. 2:00, 11:00, 20:00. Prof. R. Szeremietiew: Geocywilizacyjne zagrożenia dla bezpieczeństwa Polski, cz. 1 - godz. 3:00, 12:00, 21:00. Prof. T. Marczak: Perspektywy rozwoju kwestii ukraińskiej, cz. 1 - godz. 3:30, 12:30, 21:30. Prof. T. Marczak, cz. 2 - godz. 4:35, 13:35, 22:35. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 1 - godz. 6:00, 15:00. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 2 - godz. 7:15, 16:15. Dr S. Krajski: Polska i masoneria. W przededniu wielkiego krachu, cz. 1 - godz. 8:00, 17:00. Dr S. Krajski, cz. 2 - godz. 9:30, 18:30. Między audycjami muzyka.
Nasze Radio Logos - ramówka

Ostatnie komentarze
Z działu "Aktualności":
oraz z pozostałych stron:


Polecane artykuły
Najnowsze artykuły

Tagi

Aktualności

  

Hakerzy opublikowane w Internecie dokumenty Fundacji Sorosa, odnoszące się do Ukrainy. Materiały dostępne są na stronie internetowej. Zawierają wykazy dotacji dla dziennikarzy i platform multimedialnych. Informacje są szczegółowe, wiadomo z nich na przykład, że Fundacja Sorosa zapłaciła około stu dziennikarzom, który przekazywali relacje i inne opinie o Krymie i wschodniej Ukrainie.
19.08.2016r.


Hakerzy opublikowane w Internecie dokumenty Fundacji Sorosa, odnoszące się do Ukrainy. Materiały dostępne są na stronie internetowej http://soros.dcleaks.com . Zawierają wykazy dotacji dla dziennikarzy i platform multimedialnych. Informacje są szczegółowe, wiadomo z nich na przykład, że Fundacja Sorosa zapłaciła około stu dziennikarzom, który przekazywali relacje i inne opinie o Krymie i wschodniej Ukrainie. Jeden z dokumentów podał, że amerykańska pomoc obejmująca finansowanie oraz pomoc techniczną corocznie będzie opiewać na około 500.000 dolarów. Wśród odbiorców pieniędzy Sorosa podane są takie portale informacyjne jak Krym.Realii i TV Hromadske.

 

Jednak największym z odbiorców dotacji jest tzw. „dziennikarstwo obywatelskie”, głownie skupione przy portalu „StopFake”, który jest tworzony przez „ochotników” z Narodowej Akademii Kijowsko-Mohylańskiej (NaUKMA). Mają oni „sprawdzać fakty” i inne rażące przykłady propagandy w rosyjskich i ukraińskich (w rzeczywistości, głównie rosyjskich) mediach. Fundacja Sorosa przewiduje, że StopFake będzie współpracować z zagranicznymi portalami o podobnym profilu i potrzeba około 50.000 dolarów na rozwój zarówno na tej strony internetowej jak i tworzonej od niej sieci.

 

Krym.Realii jest głównym portalem, który kreuje się na ten który ma monopol na „prawdę” na temat sytuacji na Krymie. Fundacja zaoferowała mu 195.000 dolarów z zaznaczeniem, że życzy sobie publikacji o ukraińskich reakcjach na przeprowadzone w Holandii krajowe referendum w sprawie ratyfikacji umowy stowarzyszeniowej Ukrainy z UE.

 

Soros Foundation zorganizowała również kanały partnerskie między mediami ukraińskimi i europejskimi. Na liście preferowanych nadawców znajdują się takie media jak: Vox Ukraina, Hromadske TV, krymski kanał telewizyjny ATR (znajdujący się w Kijowie) i inne.

 

W jednym z dokumentów zatytułowanym „krótkoterminowe i długoterminowe perspektywy kompleksowej strategii nowej Ukrainy” zauważono, że emerytowani generałowie Wesley Clark i Tadeusz Skrzyczak oraz kilku ekspertów z Rady Atlantyckiej radzą prezydentowi Poroszenko, w jaki sposób przywrócić zdolność bojową Ukrainie bez naruszania umów z Mińska. Nic może zatem dziwnego, że w następstwie takich informacji rosyjski prokurator generalny oświadczył, iż działalność Open Society Foundations oraz innych instytucji należących do sieci organizacji pozarządowych finansowanych przez amerykańskiego biznesmena George'a Sorosa jest w Rosji „niepożądana”. Co więcej, ich obecność „stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa i porządku konstytucyjnego w Rosji”.

 

Decyzja ta została podjęta z inicjatywy Rady Federacji Rosji, która umieściła te organizacje na tzw. patriotycznej „stop-liscie”. Lista ta została w lipcu przyjęta przez izbę wyższą parlamentu Rosji. 
Widnieje na niej 12 organizacje, w tym siedem ze Stanów Zjednoczonych, dwie z Polski i trzy z Ukrainy, w tym Soros Fund., Freedom House, MacArthur Foundation, Światowy Kongres Ukraińców, National Endowment for Democracy International Republican Institute, National Democratic Institute for International Affairs i Charles Stewart Mott Foudation.  Polskie to: Wschodnioeuropejskie Centrum Demokratyczne  i Fundacja Edukacja dla Demokracji, obie powiązane z Fundacją Sorosa.

 

https://southfront.org/hackers-rat-out-recipients-of-soross-money-among-independent-ukrainian-journalists/

 

https://southfront.org/russia-bans-soros-fund/

 

/Kazia/

 

 

Nasze artykuły


 

Polecamy na podobny temat

 

Na co Soros wydawał pieniądze, hakerzy opublikowali setki dokumentów jego fundacji

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=8400

 

Kuźnia kadr George’a Sorosa

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=3716

 

Kim są dzieci Komorowskiego?

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=1282

 

Józef Hieronim Retinger, szara eminencja Europy, twórca Grupy Bilderberga

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=3117

 

Grupa Bilderberga

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=3133

 

Jan Vincent zwany Jackiem, zadziwiająca kariera i szczęśliwe przypadki losu

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=3492

 

Komisja Trójstronna, siostra Grupy Bilderberga

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=3190


Dodaj komentarz
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

ZALOGUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

ZAREJESTRUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

Powrót na stronę główną