Nasze Radio Logos nadaje. Program na 24.08.2016: Prof. T. Marczak: Przemówienie pod Konsulatem Niemiec - godz. 1:00, 10:00, 19:00, 24:00. Janusz Dobrosz: Polityczno prawne aspekty układu poczdamskiego - godz. 1:30, 10:30, 19:30. Prof. M. Dyżewski: Muzyczny ogród Panny Maryi - godz. 2:00, 11:00, 20:00. Prof. R. Szeremietiew: Geocywilizacyjne zagrożenia dla bezpieczeństwa Polski, cz. 1 - godz. 3:00, 12:00, 21:00. Prof. T. Marczak: Perspektywy rozwoju kwestii ukraińskiej, cz. 1 - godz. 3:30, 12:30, 21:30. Prof. T. Marczak, cz. 2 - godz. 4:35, 13:35, 22:35. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 1 - godz. 6:00, 15:00. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 2 - godz. 7:15, 16:15. Dr S. Krajski: Polska i masoneria. W przededniu wielkiego krachu, cz. 1 - godz. 8:00, 17:00. Dr S. Krajski, cz. 2 - godz. 9:30, 18:30. Między audycjami muzyka.
Nasze Radio Logos - ramówka

Ostatnie komentarze
Z działu "Aktualności":
oraz z pozostałych stron:


Polecane artykuły
Najnowsze artykuły

Tagi

Aktualności

  

Rozmowa przytaczała prosty dowód na to, że tzw. “ustalenia” obu komisji przedstawiają dane, zaprzeczające swoim własnym ustaleniem. Innymi słowy – oba “oficjalne rezultaty” powołują się na przyspieszenie 100 G jakiemu poddane zostać miały wszystkie ciała ofiar katastrofy smoleńskiej i co spowodować miało ich śmierć.
02.08.2014r.


Rozmowa z dr inż. Wacławem Berczyńskim to kolejny wywiad przeprowadzony przez TV Niezależna Polonia podczas Obchodów IV Rocznicy Katastrofy Smoleńskiej oraz I Forum Patriotycznych Organizacji Polonijnych USA i Kanady, które to uroczystości miały miejsce 12 - 13 kwietnia w Amerykańskiej Częstochowie, w Doylestown, Pensylwania, USA.

 

 

Przypomnijmy, że dr inż. Wacław Berczyński, amerykański konstruktor lotniczy, jest jednym z bardziej znanych na świecie autorytetów przemysłu lotniczego. Brał on udział nie tylko w badaniach i konstrukcjach samolotów i helikopterów na potrzeby amerykańskiego przemysłu obronnego, ale również, jako jeden z byłych, wiodących konstruktorów firmy Boening, ma swój znaczący udział w konstrukcjach właściwie wszystkich obecnie latających na wszystkich liniach świata samolotów tej przodującej formy lotniczej.

Rozmowa nawiązuje również do pierwszego, zatytułowanego "100 G Niemożliwe bez wybuchu – rozmowa z dr inż. Wacławem Berczyńskim – konstruktorem lotniczym firmy Boeing – czyli – jak oba oficjalne raporty zaprzeczyły same sobie” wywiadu z dr inż. Berczyńskim, jaki w dniu 31 marca opublikowała TV Niezależna Polonia.

Wtedy to, dziennikarze TV Niezależna Polonia dotarli do faktów mówiących o tym, jak oficjalne raporty oficjalnych komisji w sprawie katastrofy smoleńskiej w istocie rzeczy zaprzeczyły samym sobie.

Rozmowa przytaczała prosty dowód na to, że tzw. “ustalenia” obu komisji przedstawiają dane, zaprzeczające swoim własnym ustaleniem.

Innymi słowy – oba “oficjalne rezultaty” powołują się na przyspieszenie 100 G jakiemu poddane zostać miały wszystkie ciała ofiar katastrofy smoleńskiej i co spowodować miało ich śmierć.

Problem w tym, że gdyby nawet przyjąć przebieg katastrofy i jej przyczyny tak, jak przedstawiają to obie komisje, to maksymalne przeciążenie jakim poddani mogliby być pasażerowie podczas upadku z tej wysokości i na ten rodzaj gruntu, wynosiłyby od 5 do 6 G.

Natomiast wspomniane przeciążenie 100 G które jest zapisane oficjalnie w obu raportach jako udowodniony fakt, nie występuje w żadnych, znanych warunkach, nawet w przypadku podobnych katastrof lotniczych. Dla przykładu, start rakiety kosmicznej to przyspieszenia rzędu 4-5 G.

Przeciążenie więc typu 100 G może być jedynie spowodowane jakąś straszliwą, trudną do wyobrażenia siłą. A właśnie oba raporty mówią o tym, że takiemu właśnie przeciążeniu poddane zostały ciała ofiar katastrofy smoleńskiej.

Wszystko to zobaczyć można raz jeszcze w poprzedniej rozmowie z dr inż. Wacławem Berczyńskim w Baltimore, Maryland, USA na: http://www.tvniezaleznapolonia.org/rozmowa-z-dr-inz-waclawem-berczynskim-konstruktorem-lotniczym-firmy-boeing-czyli-jak-oba-oficjalne-raporty-zaprzeczyly-same-sobie/  Jednym z najwybitniejszych konstruktorów lotniczych zarówno w Kanadzie jak i w USA. Przez lata jednym z głównych konstruktorów i kierowników zespołów konstruktorów lotniczych przodującej w światowym przemyśle lotniczym amerykańskiej firmy Boeing.

 

 

Ottawa, sierpień 2014

 

 /TV NP/

 

Nasze blogi:

Komentarze
#1 | Kazia dnia 01.08.2014
Eksperci chcą spotkać się z jakimkolwiek specjalistą, który ma kompetencje, wiedzę i zechce reprezentować tezy rządowe... i oczekuje tego nadaremnie. A mimo to kłamstwa nadal znajdują posłuch. Coś zadziwiającego.
Pozdrawiam.
#2 | Artur dnia 01.08.2014
Dr Berczyński ma rację, tylko czy w Polsce młodych stać jeszcze na samodzielne myślenie? Większość z nich potrafi tylko iść za głosem TVNów i tego typu mediów... Pozdrawiam Telewizję Niezależna Polonia
Dodaj komentarz
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

ZALOGUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

ZAREJESTRUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

Powrót na stronę główną