Nasze Radio Logos nadaje. Program na 24.08.2016: Prof. T. Marczak: Przemówienie pod Konsulatem Niemiec - godz. 1:00, 10:00, 19:00, 24:00. Janusz Dobrosz: Polityczno prawne aspekty układu poczdamskiego - godz. 1:30, 10:30, 19:30. Prof. M. Dyżewski: Muzyczny ogród Panny Maryi - godz. 2:00, 11:00, 20:00. Prof. R. Szeremietiew: Geocywilizacyjne zagrożenia dla bezpieczeństwa Polski, cz. 1 - godz. 3:00, 12:00, 21:00. Prof. T. Marczak: Perspektywy rozwoju kwestii ukraińskiej, cz. 1 - godz. 3:30, 12:30, 21:30. Prof. T. Marczak, cz. 2 - godz. 4:35, 13:35, 22:35. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 1 - godz. 6:00, 15:00. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 2 - godz. 7:15, 16:15. Dr S. Krajski: Polska i masoneria. W przededniu wielkiego krachu, cz. 1 - godz. 8:00, 17:00. Dr S. Krajski, cz. 2 - godz. 9:30, 18:30. Między audycjami muzyka.
Nasze Radio Logos - ramówka

Ostatnie komentarze
Z działu "Aktualności":
oraz z pozostałych stron:


Polecane artykuły
Najnowsze artykuły

Tagi

Aktualności

  

„Sąd Najwyższy uznał, że kabina tira nie zapewnia kierowcom noclegów. Dla branży transportowej uchwała to katastrofa. Firmy muszą teraz wszystkim swoim pracownikom zapewnić nocleg w hotelach (…) Zatem pracodawca będzie musiał zapewnić nocleg i opłacić. Potem „odbić” sobie koszt podnosząc cenę przewozu, koszt ceny przewozu zostanie ujęty przez handlowców, wynajmujących tira. A na końcu tego łańcucha pokarmowego stoi najsłabsze ogniwo czyli MY.
16.07.2014r.


     
„Sąd Najwyższy uznał, że kabina tira nie zapewnia kierowcom noclegów. Dla branży transportowej uchwała to katastrofa. Firmy muszą teraz wszystkim swoim pracownikom zapewnić nocleg w hotelach” - donosi "Dziennik Gazeta Prawna".

Zatem pracodawca będzie musiał zapewnić nocleg i opłacić. Potem „odbić” sobie koszt podnosząc cenę przewozu, koszt ceny przewozu zostanie ujęty przez handlowców, wynajmujących tira. A na końcu tego łańcucha pokarmowego stoi najsłabsze ogniwo, czyli MY.

Teoria Darwina jeszcze raz zatriumfuje, bo dżungli wolnego rynku padną firmy najsłabsze, te które nie zniosą konkurencji gigantów i… konkurencji firm spoza Unii Europejskiej, gdzie trwa takie prawo dżungli że nawet nie słyszeli o Darwinie, no chyba że się im przedstawił na półmisku przed obiadem.

W rezultacie: „Wyrok SN oznacza, że przedsiębiorcy wszystkim swoim kierowcom w trasie międzynarodowej muszą zapewnić hotel lub zwrot kosztów, jeśli opłaci go sam pracownik. To jednak nie wszystko. Ponieważ większość firm nie zwracała pieniędzy za nocleg, to teraz będą musiały to zrobić ryczałtem. I to nawet za trzy lata wstecz. Jak pisze "DGP" już wiele tego typu pozwów wpłynęło do sądów. Ich średnia wysokość obliczona na podstawie ryczałtu oscyluje w granicach 80 tys. zł. Branża szacuje, że koszt uchwały to między 1,5 a 2,5 mld zł, bo kierowców w Polsce jest nawet 500 tysięcy.”

Ucierpi też zielona wyspa Donalda Tuska bo „transportowcy przypominają, że wypracowują 7-10 proc. PKB. Taka skala działalności oznacza, że ucierpi też cały budżet państwa.”

I komu na tym zależy? Już wiem, tym, którzy realizują tę część programu wyborczego Platformy Obywatelskiej, która możliwe brzmi – „Nie róbmy polityki!” A czemu? „Żeby nie było niczego”- odpowiada echo.

Link

/Ka/

15.07. 2014 r.






Komentarze
#1 | Ka dnia 16.07.2014
Arturze - dokładnie - z chińskim węglem, duńską wieprzowiną i włoskim pendolino. Po co wspierać własne skoro za przyjęcie cudzego wywdzięczą się brzęczącą walutą. Pozdrawiam
#2 | Ka dnia 16.07.2014
Kaziu, jasne, dokładnie tak jest! i skoro w kabinie TIR-a nie da się poharatać w gałę, te go zupełnie nie obchodzą. Pozdrawiam
#3 | Artur dnia 16.07.2014
ciekawy punkt widzenia, niemniej pewnie będzie jak z chińskim węglem.. a nasze firmy padną. Pozdrawiam
#4 | Kazia dnia 16.07.2014
Cóż. Tusk TIR-ami nie jeździ, niewiele go one obchodzą. Podobnie jak stan gospodarki. Istotne że jest gdzie poharatać w gałę. Pozdrawiam
Dodaj komentarz
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

ZALOGUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

ZAREJESTRUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

Powrót na stronę główną