Nasze Radio Logos nadaje. Program na 24.08.2016: Prof. T. Marczak: Przemówienie pod Konsulatem Niemiec - godz. 1:00, 10:00, 19:00, 24:00. Janusz Dobrosz: Polityczno prawne aspekty układu poczdamskiego - godz. 1:30, 10:30, 19:30. Prof. M. Dyżewski: Muzyczny ogród Panny Maryi - godz. 2:00, 11:00, 20:00. Prof. R. Szeremietiew: Geocywilizacyjne zagrożenia dla bezpieczeństwa Polski, cz. 1 - godz. 3:00, 12:00, 21:00. Prof. T. Marczak: Perspektywy rozwoju kwestii ukraińskiej, cz. 1 - godz. 3:30, 12:30, 21:30. Prof. T. Marczak, cz. 2 - godz. 4:35, 13:35, 22:35. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 1 - godz. 6:00, 15:00. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 2 - godz. 7:15, 16:15. Dr S. Krajski: Polska i masoneria. W przededniu wielkiego krachu, cz. 1 - godz. 8:00, 17:00. Dr S. Krajski, cz. 2 - godz. 9:30, 18:30. Między audycjami muzyka.
Nasze Radio Logos - ramówka

Ostatnie komentarze
Z działu "Aktualności":
oraz z pozostałych stron:


Polecane artykuły
Najnowsze artykuły

Tagi

Aktualności

  

Relacja Zuzanny z posiedzenia Zespołu, które odbyło się w Sali Kolumnowej Sejmu RP. Prezentacja duńskiego eksperta Glenna Jørgensena.

27.07.2013r.


Audio:

Glenn Jørgenson na posiedzeniu Zespołu Parlamentarnego 25 07 2013 from pomniksmolensk.pl on Vimeo.

 

Zdjęcia:

/Zuzanna/

 

Nasze relacje z posiedzeń Zespołu

 


Komentarze
#1 | longbeach dnia 28.07.2013
Kazia
Znów zostalem wywołany na środek klasy a zatem udzielam grzecznie odpowiedzi. Moje prywatne dochodzenie opiera się na założeniu: jakbym działał gdyby polecono mi rozbic samolot w taki sposob, aby zatrzeć maksymalna ilość sladów. Dlatego też zbieram dane w ten sposób, ze staram się wyszukiwać te zdarzenia, w których zapisane dane nie zgadzają się ze zjawiskami fizycznymi, są ujawniane przez źródła niezależne lub fotografie. Wielką pomoc okazują wpisy fotoamatora.
W zasadzie do dojrzałego wpisu jeszcze nie dojrzałem ale to tylko kwestia niezbyt długiego czasu.
Wtedy poproszę o pomoc redakcyjną.
Regnorum Occasus
Obejrzałem te fotografie. Wyraźnie widać poszarpane brzegi przełomów i wybrzuszenia charakterystyczne dla działania szybko rozpreżających się gazów. Tak mi się wydaje, że przełomy i rozdarcia płata nastapiły wzdłuż przerw między zbiornikami paliwa. Pozdrawiam
#2 | Kazia dnia 27.07.2013
Szkoda że szerzej nie prezentujesz swojego zdania Longbeach w odrębnej notce, ale rozumiem, zbierasz dopiero materiał.
#3 | longbeach dnia 27.07.2013
Zostałem wywolany do tablicy więc nie pozostaje mi nic innego jak spróbować odpowiedzieć. Odnosnie notki to wolałbym na razie podyskutować zwłaszcza o dystansie od TAWS37 do BLR. Tam według mnie jest taka czarna dziura bo brak jest zdjęć, pomijam fotki niejakiego Anielina cziort adin znajet kuda i kogda udiełany, ani niewiele jest w materiale fonograficznym. A tam się musiało zacząć coś złego dziać a szczególnie po komendzie "odchodzimy" i jej potwierdzeniu, Regnorum Occasus zauważył w załączniku do raportu millerszczikow, że ster kierunku jeszcze przed shielded birch był uzywany celem korekty toru lotu co potwierdza to co zauwazuł fotoamator jesli chodzi o połozenie klap. Wspominalem o tym w dyskusji z fotoamatorem. Nigdzie jakoś nie mogłem znaleźć zapisu położenia steru wysokości a ster ten jest napędzany przez system hydrauliczny tzw. "starej daty" czyli bez udziału elektroniki. Jak sobie to wszystko zaczynam składać to wychodzi mi na to, że naciśnięcie klawisza go around czy uchod wyzwoliło szereg awarii, może spowodowało pierwszą eksplozję, ze skutkami których to awarii starali sie walczyć piloci. W momencie opanowania sytuacji natępuje seria wybuchów niszczących. To wydaje mi się logiczne.
Jeśli chodzi o wykład eng. Joergensena to z gracją rozwiązał problem śladów na ziemi. Jeszcze jedna sprawa została bezdyskusyjnie wyjaśniona. Pozostała do wyjaśnienia tylko sprawa utraty końcówki lewego skrzydła względem punktu TAWS38. Może przegapilem ale w tej sprawie czytałem dwie rózniące się wypowiedzi prof. Biniendy i dr. Szuladzińskiego. Tu przydałaby się pogłębiona wiedza z zakresu aerodynamiki. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
#4 | Regnorum Occasus dnia 27.07.2013
Witam
Doskonała relacja, przeanalizowałem dokładnie.
Portal to profesjonalna witryna, wszystko co najlepsze i najświeższe znajduje się tutaj.
Odpowiedź na pytanie co dokładnie stało się z lewym skrzydłem, paradoksalnie znajduj się w raporcie Milera, Rys.16, 17, 18 w załączniku do raportu końcowego.
Chyba sami nie wiedzą co zamieszczają w swoim raporcie.
Świadczy to tylko o nikłej wiedzy merytorycznej.
Skrzydło w wyniku wybuchu uległo fragmentacji na trzy prawie równe części.
Ślady są doskonale widoczne na w.w. fotografiach.
Artur i Kazia trafiłem jeszcze na coś ważnego, co potwierdzi rozpad samolotu w powietrzu, wyśle e-mailem.
Pzdr.
#5 | Kazia dnia 26.07.2013
Longbeach, jakie masz ciekawe skojarzenia, może rozwinąłbyś je w notce, którą moglibyśmy umieścić na portalu? Taka uwaga warta jest dłuższego wyjaśnienia, to bardzo wnikliwa uwaga. Co do materiału, na razie jest to jedyny w sieci, u mnie dobrze słychać, może to kwestia sprzętu na którym odtwarzasz?
#6 | longbeach dnia 26.07.2013
Widzę korelacje między wnioskami inz Jorgensena, chyba pisze się Joergrnsen, a wpisem fotoamatora tak wydaje mi się, że z marca, który na jednym ze zdjęć pokazuje naiprawdopodobniejsze miejsce dużej eksplozji właśnie przy centropłacie. To taka szybka refleksja. Trzeba będzie parę razy odsłuchać wykład. Może pojawi się lepszy materiał z konferencji a jeśli nie to trzeba popracować na tym co jest.
#7 | Kazia dnia 26.07.2013
Zuziu chyba jako jedyni w sieci mamy całość. Bardzo dobre zdjęcia a slajdy wyjątkowo wyraźne. Niezawodna jesteś, mimo zamieszania jakie wywołałam Smile Pozdrawiam
#8 | Artur dnia 25.07.2013
dopiero się skończyło konwertować, ale niestety nie spełniłem Twoich oczekiwań co do wycięcia tej przerwy wynikającej z problemów technicznych. Jutro praca a już 23:30. Pozdrawiam i dziękuję - ważny materiał, wiadomo, kolejny dowód na fałszerstwo..
#9 | Zuzanna dnia 25.07.2013
Dziękuję za tak ekspresowe wklejenie materiału
Dodaj komentarz
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

ZALOGUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

ZAREJESTRUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

Powrót na stronę główną