Nasze Radio Logos nadaje. Program na 24.08.2016: Prof. T. Marczak: Przemówienie pod Konsulatem Niemiec - godz. 1:00, 10:00, 19:00, 24:00. Janusz Dobrosz: Polityczno prawne aspekty układu poczdamskiego - godz. 1:30, 10:30, 19:30. Prof. M. Dyżewski: Muzyczny ogród Panny Maryi - godz. 2:00, 11:00, 20:00. Prof. R. Szeremietiew: Geocywilizacyjne zagrożenia dla bezpieczeństwa Polski, cz. 1 - godz. 3:00, 12:00, 21:00. Prof. T. Marczak: Perspektywy rozwoju kwestii ukraińskiej, cz. 1 - godz. 3:30, 12:30, 21:30. Prof. T. Marczak, cz. 2 - godz. 4:35, 13:35, 22:35. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 1 - godz. 6:00, 15:00. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 2 - godz. 7:15, 16:15. Dr S. Krajski: Polska i masoneria. W przededniu wielkiego krachu, cz. 1 - godz. 8:00, 17:00. Dr S. Krajski, cz. 2 - godz. 9:30, 18:30. Między audycjami muzyka.
Nasze Radio Logos - ramówka

Ostatnie komentarze
Z działu "Aktualności":
oraz z pozostałych stron:


Polecane artykuły
Najnowsze artykuły

Tagi

Aktualności

  

Pytanie postawione w tytule może brzmieć zaskakująco dla tych, którzy przeszli już do porządku dziennego nad ustaleniami oficjalnych komisji lotniczych, badających przyczynę rozbicia TU 154 M w Smoleńsku. Nie będzie natomiast niczym nadzwyczajnym dla tych, którzy wątpią w oficjalne ustalenia i podważają wiarygodność ich źródeł.
21.05.2013r.




Nasze blogi:







Komentarze
#1 | Kazia dnia 21.05.2013
Dziękuję. zatem zgodnie z honorowanymi przez nich zapisami samolot nie mógłby wykonywać takich manewrów jakie niby to potwierdzano w zapisach rozmów, co więcej prędkość przypisana samolotowi jest kompletnie nieprzystająca nawet do stosunku między zakładaną przez komisję drogą a prędkością. Jednym słowem kupy się to wszystko nie trzyma.
#2 | fotoamator dnia 20.05.2013
Kaziu, to drugie wyliczenie pokazuje jaki czas byłby potrzebny na pokonanie określonego dystansu, gdyby samolot poruszał się zgodnie z zapisami wynikającymi z przebytej drogi, prędkości i czasu odpowiadającego tej prędkości, Ostatnia tabela pokazuje jakie powinny być prawidłowe różnice czasowe pomiędzy "zdarzeniami" w odniesieniu do prędkości samolotu na danym odcinku. Niestety KBWL nie potrafił tego dopasować, a to oznacza fałsz w zapisach.
#3 | fotoamator dnia 20.05.2013
Artur, w zasadzie to można posłużyć się jedna wartością z załącznika - pomiędzy punktem A i punktem B dystans wynosi 170 metrów. W punkcie A występuje jakiś parametr, w punkcie B występuje drugi parametr. Różnica czasowa pomiędzy nimi wynosi 1 sekundę. Na tym można właściwie zakończyć całe liczenie Smile
#4 | Artur dnia 20.05.2013
... Masz rację wiele razy zastanawiałem się jak uzasadnić ten fragment o mechanizacji skrzydeł... On zupełnie nie pasuje do reszty. Co do obliczeń zastanawiam się nad definicjami prędkości średniej i chwilowej. Pozdrawiam
#5 | Kazia dnia 20.05.2013
Fotoamatorze zamieściłeś dużo szczegółów technicznych, muszę przyznać, że są trochę trudne. O ile zrozumiałam - samolot w wyniku uszkodzenia klap sterujących zboczył z toru. A z ostatnich wyliczeń wychodzi że "katastrofa stała się o prawie 5 sekund później? Czy też jest to konkluzja która wynika z błędów KBWL?
Dodaj komentarz
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

ZALOGUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

ZAREJESTRUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

Powrót na stronę główną