Nasze Radio Logos nadaje. Program na 24.08.2016: Prof. T. Marczak: Przemówienie pod Konsulatem Niemiec - godz. 1:00, 10:00, 19:00, 24:00. Janusz Dobrosz: Polityczno prawne aspekty układu poczdamskiego - godz. 1:30, 10:30, 19:30. Prof. M. Dyżewski: Muzyczny ogród Panny Maryi - godz. 2:00, 11:00, 20:00. Prof. R. Szeremietiew: Geocywilizacyjne zagrożenia dla bezpieczeństwa Polski, cz. 1 - godz. 3:00, 12:00, 21:00. Prof. T. Marczak: Perspektywy rozwoju kwestii ukraińskiej, cz. 1 - godz. 3:30, 12:30, 21:30. Prof. T. Marczak, cz. 2 - godz. 4:35, 13:35, 22:35. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 1 - godz. 6:00, 15:00. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 2 - godz. 7:15, 16:15. Dr S. Krajski: Polska i masoneria. W przededniu wielkiego krachu, cz. 1 - godz. 8:00, 17:00. Dr S. Krajski, cz. 2 - godz. 9:30, 18:30. Między audycjami muzyka.
Nasze Radio Logos - ramówka

Ostatnie komentarze
Z działu "Aktualności":
oraz z pozostałych stron:


Polecane artykuły
Najnowsze artykuły

Tagi

Aktualności

  

Raport MAK opisuje, co działo się z samolotem od chwili „pierwszego kontaktu z drzewami” aż do zetknięcia samolotu z ziemią i jego defragmentacji. Niestety, jeśli posługiwać się tym opisem, pojawiają się zasadnicze wątpliwości natury fizycznej. Jak bowiem wytłumaczyć w prosty sposób, że maszyna o wadze kilkudziesięciu ton, pędząca z prędkością ponad 260 km/h, zderza się z ziemią pod minimalnym, ok. 10 stopniowym kątem, rozbija na mniejsze i większe elementy, które siłą pędu przemieszczają się dalej, po podmokłym, błotnistym terenie i zatrzymują najdalej ok. 130 metrów od pierwszego zetknięcia samolotu z ziemią.
17.02.2013r.





Nasze blogi:






Komentarze
#1 | jotka22 dnia 07.03.2013
fotoamator

Witam
Czy mógłby pan podać linki do tych wyraźnych zdjęć z miejsca katastrofy (to te na końcu notki)
Pozdrawiam
#2 | fotoamator dnia 16.02.2013
@KonserwaTor

Bardzo dziękuję za dobre słowo. Traktuję to jako powinność i obowiązek. Nie wyobrażam sobie że kłamstwo miałoby kiedyś zatriumfować. Pisze, bo tak trzeba.

serdecznie pozdrawiam !
#3 | fotoamator dnia 16.02.2013
@Regnorum Occasus

Mam podobne przypuszczenia do części ogonowej i statecznika. Myślimy więc bardzo podobnie. Zastanawiałem sie równiez nad helikopterem który pojawił sie z zawiesiami do transportu zaraz po tragedii. nikt przecież nie przenosi elementów ręcznie - jeśli ważą kilkaset kilo. MAK nieprzypadkowo opublikował powiększenie tylko centrum zdarzenia. Klucz do rozwiązania leży w śladach na ziemi. Mogło także dojść do ich falsyfikacji. nie wykluczam żadnej ewentualności
#4 | Regnorum Occasus dnia 16.02.2013
Witam

Czy zauważyliście, że nigdzie nie jest widoczna komora wlotu powietrza do silnika środkowego ani też jej fragmenty?
Natomiast uszkodzenia na części ogonowej wskazują na destrukcje i oderwanie się statecznika pionowego na skutek wybuchu.
Szukając dalej prawdy wkraczamy na bardzo mroczne obszary Zbrodni Smoleńskiej niczym do Mordoru.
Dalsze analizy wymagają rozumowania według maksymy zamieszczonej na blogu NDB2010…”Kiedy wyeliminuje się niemożliwe wówczas to, co zostanie, bez względu na to, jak byłoby nieprawdopodobne, musi być prawdą." Arthur Conan Doyle”…
Czy rozważacie hipotezę o oderwaniu się ogona i upadku przed ulicą Kutuzowa?
Wykład prof. Kazimierza Nowaczyka, cześć mówiąca o czasach zatrzymania rejestracji w poszczególnych rejestratorach.
Pewna wskazówka znajduje się w filmie 1.24 klatki 686 do 723 oraz 1356 do 1412.
Jedno jest już bardzo prawdopodobne zespół pomp paliwowych który znajdował się przed kesonem został przetransportowany na wrakowisko z innego miejsca, musiał odpaść bliżej ulicy. Film 1.24 klatka 172 do 175.

Do Artura wysłałem namiary do dalszej współpracy i połączenia sił.

Pzdr.
#5 | fotoamator dnia 16.02.2013
@Artur
Uderzenie silnika o miękkie podłoże z dość dużą energią i jak przypuszczam pod znacznie większym kątem niż 10 stopni powoduje powstanie małego krateru i jego obrys będzie on większy niż obrys silnika. Ponieważ element nadal się porusza do przodu, to również będzie dłuższy. To przypomina puszczenie tzw kaczki na wodzie. Najprościej można zobrazować powstanie śladu większego niż przedmiot jak się kopnie stopą w miękki mokry piasek. W skali makro wygląda to podobnie.
Drugi ślad jest mniejszy, bo jeśli silnik uderzył pod odpowiednim katem, to po prostu wykonał kozła i w drugim miejscu odbił się od ziemi inną stroną.

Najprostszy sposób eksperymentalny. Rzut butelką na mokry piasek.
#6 | fotoamator dnia 16.02.2013
Lektura obu raportów to gwałt na zdrowym rozumie. Przyznam, ze do pewnego momentu nie czytałem ich szczegółowo ale jak już zacząłem to dostrzegłem tyle nielogiczności i błędnych założeń, że po prostu nie można ich nie skomentować. Raporty nie kłamią - one po prostu opierają się na sfałszowanych informacjach i propagandzie rosyjskiej i dlatego wnioski są po prostu fałszywe - co można udowodnić tylko w sposób naoczny.
#7 | Artur dnia 16.02.2013
Bardzo ciekawe podejście - jak mawiał jeden z moich profesorów: simple is beautiful. Pierwszy ślad jest znacznie większy niż drugi i niż silnik leżący w miejscu 3. Czy to oznacza że silnik podczas odbijania się od ziemi rozlatywał się? Dziękuję za ineteresujące podejście do problemu - udowodniłeś tym samym dlaczego TAWS 38 jest tak niewygodny i został pominięty w raportach MAK i Millera. Pozdrawiam
#8 | Vitek Skonieczny dnia 16.02.2013
Im wiecej pkazemy dowodow tym bardziej i zacieklej beda mataczyc i nas obrazac i wyzywac. Im nie chodzi o wyjasnienie przyczyn Tragedii, bo jak powiedzial Premier Jaroslaw Kaczynski, Prokuratura ( plus media i reszta pseudo naukowcow) prowadzi "akcje polityczna w obronie rzadu a nie sledztwo !".
#9 | Jacek Mruk dnia 16.02.2013
Jeden z bandy
Dla nas myślących nie potrzeba dowodów , bo potrafimy myśleć logicznie. Ale ciemnocie trzeba udowodnić czarno na białym , bo mają rozum skostniały.
Pozdrawiam
#10 | Jeden z bandy dnia 16.02.2013
Tu nie ma co udowadniac chyba,ze samolot byl z plastiku lub szkla.Ale i w to tez bedzie ciezko uwierzyc.
Na chlopski rozum:rozlecial sie na setki tysiecy kawalkow i wszyscy! zgineli...,bo musieli!
Dodaj komentarz
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

ZALOGUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

ZAREJESTRUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

Powrót na stronę główną